شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

شرکت ماشین سازی پدیدکاران

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | دستگاه همبرگر زن اتوماتیک | میکسر گوشت صنعتی

مزایا دستگاه همبرگرزن اتوماتیک

 

همبرگر یکی از محبوب ترین غذاهای جهان است.همبرگر نه تنها در ایالات متحده و کانادا ، بلکه در همه دنیا به غذایی بسیار محبوب تبدیل شده است!در مقالات قبلی این سایت در مورد همبرگر و نحوه تهیه آن صحبت کردیم.در این مقاله هم میخواهیم در مورد یکی از دستگاه ها که در تهیه همبرگر نقشی اساسی دارد صحبت کنیم.دستگاه همبرگرزن اتوماتیک.لطفا همراه ما باشید.

امروزه ماشین آلات مختلفی برای صنایع غذایی با مشخصات مختلف تولید می شوند.دستگاه همبرگرزن یکی از این دستگاه هاست.دستگاه همبرگر زن در دو نوع همبرگرزن دستی و همبرگرزن اتوماتیک در بازار موجود است.دستگاه همبرگرزن اتوماتیک ، همانطور که از نامش مشخص است ، برای شکل دادن و تهیه همبرگر استفاده می شود و این کار را بصورت کاملا اتوماتیک و با سرعت بالایی انجام میدهد.این دستگاه در فست فودها بیشترین کاربرد را دارند.

این دستگاه شما را قادر می سازد تا مواد را با هر شکل و اندازه ای که نیاز دارید ، تولید کنید و هم چنین از مواد متنوعی استفاده کنید.تولید با سرعت بالا یکی دیگر مزایای استفاده از دستگاه همبرگرزن اتوماتیک نسبت به نمونه های دستی است.

در حال حاضر تهیه همبرگر با طعم و مزه ای که به آن علاقه دارید ، با استفاده از دستگاه همبرگر زن خودکار یک کار ساده است.با تعویض در قالب های مختلف ، دستگاه خودکار شکل گیری برگر ، می تواند اشکال مختلف مربع ، دایره ، بیضی و دیگر اشکال را ایجاد کند.

مزایا دستگاه همبرگرزن اتوماتیک

هم اکنون دستگاه همبرگرزن اتوماتیک به عنوان مهمترین تجهیزات صنایع غذایی برای رستوران فست فود شناخته شده است.این دستگاه ، با ایجاد راه حل های مطمئن و قابل اعتماد ، کارکنان را از کار دستی خسته کننده و سنگین دور نگه می دارد.

شرکت ماشین سازی پدیدکاران ، تولیدکننده انواع دستگاه همبرگرزن صنعتی میباشد.دستگاه های همبرگرزن ما دارای سطح ایمنی بالایی هستند و با قیمتی مناسب به مشتری عرضه میشوند.برای خرید با ما تماس بگیرید.

مزایای دستگاه همبرگرزن شرکت پدیدکاران

  • تمیز کردن آسان
  • مطابقت با استانداردهای بهداشتی
  • مناسب برای انواع مواد اعم از گوشت چرخ کرده گوساله ، گوشت ماهی و غیره
  • با قابلیت تنظیم وزن
  • استفاده آسان
  • ایده آل برای تولید انبوه همبرگر
  • کارآمد ، همه کاره ، ایمن ، قابل اطمینان ، جمع و جور ، نگهداری آسان
  • حداکثر بهداشت: موادی مناسب برای تماس با محصولات غذایی
  • تولید تکه های برگر با اندازه یکنواخت و یک شکل
  • هزینه های پایین نگهداری

قبل از خرید ماشین همبرگرزن به موارد زیر توجه کنید:

  • حداکثر ظرفیت دستگاه
  • بهره وری انرژی دستگاه
  • روش کنترل دستگاه :دستی یا اتوماتیک
  • عملکرد دستگاه ، یعنی چه مقدار همبرگر توسط دستگاه در هر ساعت تولید می شود.
  • ابعاد و وزن آن

این موارد هنگام خرید یک دستگاه همبرگرزن باید در نظر گرفته شوند.فروشگاه های کوچک به یک مدل نسبتاً ساده نیاز خواهند داشت ، در حالی که مجموعه های بزرگ تر به نصب دستگاه های قدرتمندتری نیاز دارند.

یافتن دستگاه همبرگرزن با کیفیت بالا و قیمت مناسب در وب سایت ماشین سازی پدیدکاران آسان است.فقط کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

همه چیز در مورد همبرگر

 

همبرگر یکی از محبوب ترین غذاهاست و از اوایل دهه 1800 در آلمان منشا گرفته است و به نام هامبورگ ، دومین شهر بزرگ آلمان نامگذاری شده است.

برای تهیه همبرگر معمولا از گوشت گاو استفاده می شود.مخلوط کردن درجه های مختلف گوشت گاو ، بر روی برگر تأثیر می گذارد.از گوشت با کیفیت برای تهیه همبرگر استفاده کنید.اغلب اوقات برخی از افراد سودجو برای تهیه همبرگر ، از ضایعات گوشت گاو استفاده می کنند ، پس حواستان به این مورد باشد.بهترین گوشت برای ساخت همبرگر گوشت گوساله است.گوشت گوساله گران تر از گوشت گاو است ، اما مزایای سلامتی آن بیشتر است و خوش طعم تر است.

فراتر از گوشت گاو ، انواع گوشت های آسیاب شده دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک برگر خوشمزه استفاده کنید.بوقلمون آسیاب شده ، ماهی قزل آلا و غیره ، این لیست ادامه دارد.بسیاری از آشپزها توصیه می کنند چند نوع گوشت مختلف را با هم مخلوط کنید تا به طعم و قوام دلخواه خود برسید.

همه چیز در مورد همبرگر

زمان درست کردن برگرها ، باید همه آنها هم اندازه و هم شکل باشند.برای اطمینان از اندازه یکنواخت هر برگر ، از ترازوی غذا استفاده کنید و برای اینکه برگرهای گوشتی شما به همان شکل و ضخامت درآیند ، سعی کنید از قالب برگر استفاده کنید.برای شکل دادن همبرگر می توانید از دستگاه همبرگر زن استفاده کنید.

همچنین بهتر است تکه های برگر را در حالی که هنوز سرد هستند ، قالب بزنید.تا زمانی که آماده قالب گیری نشده اید ، گوشت خود را در یخچال نگه دارید.وقتی گوشت گاو گرم قالب می زنید ، چربی ها اغلب از گوشت جدا می شوند و شما را با همبرگرهای آبدار و کم طعم و ترک خورده روبرو می کنند.به همین ترتیب ، اگر گریل شما هنوز کاملاً آماده استفاده نیست ، پس از شکل دادن گوشت ها ، آنها را در یخچال نگهداری کنید.

همبرگر خود را در ظرف چدنی یا گریل تخت بپزید(وقتی همبرگر را روی توری های گریل کبابی می کنید ، مقدار زیادی چربی و آب گوشت می ریزد.) و مرتباً آن را ورق نزنید ، اگر مدام آن را بچرخانید ، تمام آب آن بیرون می آید.قبل از قرار دادن برگرها در ظرف جهت سرخ شدن ، اطمینان حاصل کنید که سطح ظرف کاملا گرم است.

هر کاری که می کنید ، برای تست همبرگرها ، آنها را برش نزنید.باز کردن یک همبرگر ، باعث خراب شدن آن میشود.با لمس کردن و توجه به شکل همبرگر متوجه خواهیم شد که آیا برگر آماده است یا خیر.

استفاده از دماسنج گوشت هنگام تهیه همبرگر

همه چیز در مورد همبرگر

از نظر فنی ، شما هرگز نباید گوشت گاو خام یا نپخته بخورید ، زیرا ممکن است حاوی باکتری های مضر باشد.برای اینکه متوجه شوید که آیا برگرهای شما کاملا پخته است یا نه ، خرید یک دماسنج گوشت را در نظر بگیرید.این ابزار دستی آشپزخانه تمام حدس های مربوط به پختن همبرگر و گوشت های دیگر را از بین می برد.برای گوشت چرخ شده ، شما باید برگرهای خود را با دمای داخلی 160 درجه فارنهایت ، بپزید.

با قرار دادن دماسنج در ضخیم ترین قسمت گوشت و اطمینان از بیرون نیامدن طرف دیگر یا لمس هیچ یک از عناصر کوره ، مطمئن شوید که از دماسنج به درستی استفاده می کنید.

سس گوجه فرنگی ، سس مایونز ، خیار شور ، گوجه ، کاهو و پنیر از مواد اساسی در تهیه همبرگر هستند.اینها طعم و عطر خاصی را به غذای شما اضافه می کنند.خیارشور اسید اضافه می کند که به خنثی شدن چربی گوشت کمک می کند.

سمت دیگر یک برگر عالی نان است.این باید تازه و با کیفیت باشد.هم چنین مواد افزودنی و چاشنی های مورد علاقه خود را فراموش نکنید.در مورد استفاده از ادویه ها ، سلیقه افراد مختلف متفاوت است.برخی از افراد ترجیح می دهند ، چاشنی های خود را همراه گوشت ، چرخ کنند ، مانند:  پیاز خرد شده ، فلفل دلمه ای یا فلفل قرمز ، خردل ، گیاهان و ادویه های دیگر.البته به خاطر داشته باشید ، افزودن هر چیزی به همبرگر ممکن است بر روی بافت و زمان پخت تأثیر بگذارد.

برای خرید دستگاه همبرگر زن صنعتی با ما تماس بگیرید.

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

برای بسیاری از افراد ، افتتاح رستوران فست فود یکی از بزرگترین آرزوهاست.یک فست فود ، در کمترین زمان ممکن غذاهای خوشمزه و کم هزینه را برای مشتری فراهم کند.برای راه اندازی فست فود شما به تجهیزات مناسب نیاز خواهید داشت.اگر به فکر افتتاح یک رستوران فست فود هستید ، اما کاملاً مطمئن نیستید که به چه وسایلی احتیاج دارید ، این مقاله را حتما مطالعه کنید ، چون در این مقاله لیستی از مهمترین لوازم فست فود آورده شده است.

ما تجهیزات مورد نیاز رستواران فست فود ، را به پنج بخش تقسیم کردیم.

  • تجهیزات پخت و پز
  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات ذخیره سازی
  • تجهیزات آماده سازی مواد غذایی
  • تجهیزان تمیز کاری و نظافت

تجهیزات کاربردی لازم

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

یک رستوران عالی با غذای عالی شروع می شود و برای تهیه غذاهای عالی شما به تجهیزات پخت و پز مناسب نیاز دارید.آشپزخانه محلی است که بیشتر آشپزی و پخت و پز در آن اتفاق می افتد ، بنابراین در اینجا بیشتر تجهیزات سنگین شما قرار دارد.

بیشتر غذاهای رستوران در کوره ها یا روی اجاق گاز پخته می شوند.اندازه و نوع اجاق گاز تا حد زیادی توسط حجم بالقوه فروش و نیاز شما تعیین می شود.برای تهیه غذاهای سرخ کرده مانند سیب زمینی سرخ شده به دستگاه های سرخ کن نیاز خواهید داشت.

تجهیزات ذخیره سازی سرد

بیشتر رستوران ها و فست فودی ها برای نگهداری غذاهای سرد به یخچال و فریزر نیاز دارند.به عنوان مثال ، هنگام رسیدن محموله ها ، باید مواد غذایی از جمله گوشت منجمد را در فریزر بزرگی قرار دهید.

ماشین ظرفشویی تجاری

هنگامی که غذا سرو شد و مشتریان شما سیر شدند ، شما میمانید و ظرف های کثیف!شستن ظروف با دست نه تنها می تواند بیهوده باشد ، بلکه زمان بر است و ممکن است ظروف به درستی تمیز نشوند.یک ماشین ظرفشویی تجاری به شما امکان می دهد ، به سرعت مقادیر زیادی ظرف را بشویید و تمیز کنید.

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

انواع دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود شامل چرخ گوشت ، دستگاه همبرگر زن اتوماتیک ، برش دهنده نان ، توستر ، پرس ساندویچ و مخلوط کن است.

ظروف آشپزی ، پخت و پز و ظروف کوچک

این موارد به اندازه اقلام بزرگ چشم نواز نیستند ، اما به همان اندازه مهم هستند.آنها شامل همه تابه ها و همچنین قابلمه ها ، انبرها ، کف گیرها ، چاقوها و سایر ظروف مورد نیاز آشپزخانه شما هستند.

علاوه بر این ، برای شروع به مبلمان رستوران نیز نیاز دارید.معروف است که مشتریان فست فود همیشه در حرکت هستند و بیشتر آنها غذای آماده را سفارش می دهند.با این حال ، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از رستوران شما غذا بخورند ، بنابراین هزینه کردن برای مبلمان لازم است.

اگر برای اولین بار در نظر دارید یک فست فود افتتاح کنید ، مطمئن شوید که میتوانید این تجهیزات را آماده کنید.توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی احتیاج داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد.

برای خرید تجهیزات و لوازم فست فود با کیفیت و با قیمت مناسب با شرکت ماشین سازی پدیدکاران ارتباط برقرار کنید.

راز یک همبرگر خوشمزه خانگی با فرمول بهترین ادویه همبرگر


 

 

 

حتما زمان هایی برای شما پیش آمده که شما دوست داشتید بجای رفتن به یک فست فودی، در کنار عزیزانتان همبرگر را در خانه آماده و میل کنید. اما راز یک همبرگر خوشمزه یا بهتر بگویی فرمول بهترین ادویه همبرگر در چیست؟

خیلی از افراد تصورشان اینست که با یک تکه گوشت خوب چرخ شده می توانند یک همبرگر خوب طبخ کنند. اما مثل هر غذای دیگری ادویه و طعم دهنده های آن در خوش طعمی غذا درصد بالایی را به خودش اختصاص می دهد.

یک فرمول حرفه ای ادویه همبرگر از جایگاه خاصی برخوردار است و شما با استفاده از بهترین ادویه همبرگر و با کیفیت به یک طعم جادویی می رسید. در شروع باید بگویم که به هیچ عنوان از ادویه های آسیاب شده آماده استفاده نکنید و در مرحله اول یک دستگاه آسیاب تهیه کنید.

در نظر داشته باشید شرکت ماشین سازی پدیدکاران سازنده انواع دستگاه همبرگر زن می باشد که با تضمین بهترین قیمت و کیفیت محصولات خود را ارائه می دهد.

فرمول ادویه همبرگر

ادویه خوب حاصل مخلوط کردن چند عنصر پایه است که بهتر است آنها را خودتان به شکل تازه تهیه و آسیاب کنید تا طعم و بوی شگفت انگیزی به همبرگر شما بدهد. اما قبل از اینکه سراغ فرمول بهترین ادویه همبرگر برویم، لازم است چند نکته مهم را بیاد داشته باشید:

  1. هنگام استفاده از دانه خردل و تخم گشنیز ابتدا آنها را در ماهیتابه با حرارت پایین تفت بدهید و سپس آسیاب کنید.
  2. مواد پودر شده را چند بار الک کنید تا ادویه یکنواختی داشته باشید.
  3. پس از تهیه ادویه آن را در یک ظرف شیشه ای ریخته و دربش را ببندید که تا 3 ماه می توانید از آن استفاده کنید.
  4. اگر ادویه همبرگر را داخل مواد خام همبرگر مخلوط می کنید، میزان یک و نیم قاشق غذاخوری برای 500 گرم گوشت کافی است.
  5. اگر ادویه همبرگر را بر روی دو طرف همبرگر قبل از گریل یا سرخ کردن می پاشید، 2 قاشق غذاخوری برای 200 گرم گوشت چرخ کرده پیشنهاد ما می باشد.
  6. برای اطمینان از خوشمزگی و میزان ادویه همبرگر می توانید کمی از گوشت ادویه زده را سرخ کرده و بچشید و سپس در صورت مناسب بودن به گریل یا سرخ کردن همبرگر اقدام کنید.

فرمول اول: ادویه همبرگر تند

وجود طعم تندی در غذا یکی از مواردی است که باعث خوشمزگی آن می شود. اما افرادی هستن که ترجیه می دهند این طعم تندی بیشتر حس بشود. برای این افراد فرمول همبرگر تند را توصیه می کنیم:

  • 1 قاشق غذاخوری پودر فلفل سفید؛
  • 1 قاشق غذاخوری پودر فلفل سیاه؛
  • 2 قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز؛
  • 1 قاشق غذاخوری پودر سیر؛
  • 2 قاشق غذاخوری نمک؛
  • 1 قاشق غذاخوری پودر خردل.

فرمول دوم: ادویه مخصوص همبرگر رستورانی

اگر دوست دارید همبرگری که طبخ می کنید طعم یک همبرگر رستورانی را داشته باشد، می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

  • ۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل سیاه؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل سفید؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل چیلی؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پیاز خشک؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا (می توانید برای جایگزین آن از فلفل دلمه ای استفاده کنید)؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر سیر؛
  • ۲ قاشق غذاخوری نمک؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر خردل.

فرمول سوم: ادویه همبرگر مرغ

یکی دیگر ار همبرگرهای پر طرفدار، همبرگر با گوشت مرغ است اما به خاطر بوی خاص مرغ نیاز به اضافه کردن ادویه خاص خود را دارد. در ادامه می توانید ادویه مخصوص همبرگر مرغ آشنا بشوید.

  • ۱ قاشق غذاخوری فلفل سیاه؛
  • ۱ قاشق مرباخوری پودر تخم گشنیز؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا (می توانید برای جایگزین آن از فلفل دلمه ای استفاده کنید)؛
  • ۱ قاشق مرباخوری جوز هندی؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر سیر؛
  • ۱ تا دو عدد میخک؛
  • ۱ قاشق مرباخوری پودر خردل,
  • ۱ قاشق مرباخوری زنجبیل؛
  • ۱ قاشق مرباخوری پودر کاری؛
  • ۱ قاشق مرباخوری آویشن؛
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پیاز خشک.

فرمول چهارم: ادویه همبگر کبابی

اگر دنبال طعمی خاص برای همبرگر کبابی خودتان هستید می توانید از فرمول زیر استفاده کنید. زیرا ترکیب پودر پاپریکا، پودر سیر و شکر قهوه ای به همبرگر، طعم خاص و کبابی می بخشد. ممکن است طعم شیرین این همبرگر را نپسندید. در این صورت می توانید شکر قهوه ای را از لیست مواد اولیه حذف کنید.

  • ۱ قاشق غذاخوری پودر پاپریکا (می توانید برای جایگزین آن از فلفل دلمه ای استفاده کنید)؛
  • ۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای؛
  • 2 قاشق چایخوری پودر پیاز خشک؛
  • ۱ قاشق چایخوری نمک؛
  • ۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه؛
  • ۱ قاشق چایخوری پودر سیر؛
  • 2/1 چایخوری ریحان خشک شده؛
  • 4/1 قاشق چایخوری فلفل قرمز.

چهار فرمول بالا پیشنهادات پدیدکاران برای شماست تا بتوانید همبرگری خوش طعم و لذیذ در منزلتان تهیه کنید. البته نگران نباشید با یکی دوبار امتحان و تجربه اولیه می توانید بهترین فرمول ادویه همبرگر را بر اساس سلیقه خودتان درست کنید. چون میزان ادویه پیشنهادی ما قطعی نیست و طبق سلیقه خودتان می توانید آنها را کم یا زیاد کنید و یا حتی اگر از طعم خاصی مانند سبزیجات معطر خوشتان می آید آنها را به فرمول اضافه و یا جایگزین کنید تا راز همبرگر مخصوص خودتان را داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: این مقاله را از دست ندهید:

مزایا دستگاه همبرگرزن اتوماتیک